ПриватБанк - офіцийний партнер "Укрзалізниці"

Купуйте залізничні квитки за 2 хвилини разом із ПриватБанком. На сайті bilet.pb.ua Ви можете зайняти найкращі місця. Купуючи квиток у нас, Ви не витрачаєте час  на чергу та економите гроші на дорогу до вокзалу, самі контролюєте оформлення залізничного квитка, виключаючи помилки, які може зробити касир. Ми гарантуємо, що наша служба підтримки допоможе Вам вирішити будь-яке питання чи проблему. Електронні залізничні квитки з bilet.pb.ua – завжди швидко, зручно та надійно!

Поширені запитання

Загальні питання

• електронний квиток;
• квиток із кодом замовлення.
Код замовлення треба обміняти на звичайний квиток в автоматизованій (наявність комп’ютерного обладнання) касі вокзалу не пізніше ніж за годину до відправлення поїзда. Незалежно від того, скільки квитків було придбано за один раз, замовленню присвоюється тільки один код. У касі вокзалу цей код обмінюється на ту кількість квитків, яка була в покупці.

За декілька годин до відправлення потягу заброньовані раніше квитки стають доступні для придбання в касах вокзалу. У цьому випадку база квитків банку може дещо відрізнятися від бази Укрзалізниці.

Квиток можна купити максимально за 45 діб , мінімально - за 30 хвилин до відправлення поїзда.

На жаль, послуги бронювання поки немає, але обіцяємо додати.

У режимі " В один кінець" - не більше десяти квитків.
У режимі "Туди й назад" можна придбати один квиток туди і один у зворотний бік

Згідно з Наказом про Затвердження Порядку оформлення розрахункових і звітних документів при здійсненні продажу проїзних і перевізних документів на залізничному транспорті" №331/137 от 30.05.2013г. посадочний документ є розрахунковим фіскалізованим документом. Таким чином, Ви можете надати роздрукований посадочний документ в бухгалтерію / казначейство, як доказ здійснення поїздки.

Квитки з QR-кодом (електронні квитки), придбані з карти, можна повернути, подавши заявку на повернення в "Архіві ж / д квитків" в Приват24, або на сайті bilet.pb.ua, або по телефону 3700, або в Чате- Інтернет, або звернувшись в касу ж / д вокзалу.

Примітка: кнопка "Повернути" в Архіві зникає, якщо до відправлення поїзда залишилося менше 3 годин. У цьому випадку повернення квитка можливий в касі ж / д вокзалу.

Регламент повернення коштів банком:
    протягом 2 робочих днів - якщо заявка на повернення подавалася через канали банку (Архів квитків, 3700, чат);
    протягом 14 робочих днів - при поверненні квитка в касі вокзалу.

Квитки з відкладеним друком (коди замовлення) і квитки, придбані клієнтом за готівку (в відділенні або в терміналі самообслуговування), можна повернути тільки в касі вокзалу (повернення здійснюється в касі відразу готівкою).

Увага: якщо квиток був роздрукований в касі вокзалу (тобто Ви отримали оригінальний квиток від УЗ в обмін на електронний квиток або код замовлення), такі квитки не можуть бути повернуті віддалено. Вам необхідно звернутися в касу залізничного вокзалу.

Вартість квитка залежить від таких факторів: день тижня , час купівлі, місце в вагоні, додаткові послуги тощо. У ПриватБанку Ви вибираєте всі параметри самі та керуєте вартістю квитка.

В даний час знижки для таких пільгових категорій , як пенсіонери , військові - відсутні. Послуга з продажу пільгових квитків через канали банку на даний момент реалізується на стороні постачальника послуг. В даний момент до пільгової категорії можна віднести дитячі квитки до 14 років і студентів.

Так.

На вокзалах є спеціальні каси для обміну електронних квитків. Якщо на вокзалі немає спеціальної каси, зверніться без черги в будь-яку касу вокзалу.

Номер квитка повинен складатися з цифр і букв, а також містити 16 символів (наприклад, П9Я – Е1 – 1174185 – 0304).

Для оперативного рішення проблеми зателефонуйте на номер телефону, що зазначено на чеку.

 У будь-який зручний час – мінімум 30 хвилин до відправлення потяга. Обмін відбувається в автоматизованих (наявність комп’ютерного обладнання) касах залізничних вокзалів. Обмін відбувається тільки в касах залізничних вокзалів на материковій частині України.

Номер квитка має 16 символів і складається з цифр і букв (наприклад П9Я – Е1 – 1174185 – 0304).

Діти віком до 6 років їздять безкоштовно без надання місця (тобто на одному місці з дорослим).

Умови поїздки дитини по території України:
• діти до 6 років їздять безкоштовно без надання місця (на одному місці з дорослим);
• діти від 6 до 14 років користуються правом пільгового проїзду.
Умови поїздки за межі України:

• діти до 5 років їздять безкоштовно без надання місця (на одному місці з дорослим);
• діти від 5 до 10 років користуються правом пільгового проїзду.

Дитині віком до 6 років, якщо вона не займає окреме місце, надається можливість безкоштовного проїзду. У разі поїздки з двома та більше дітьми віком до 6 років пасажир повинен додатково придбати дитячий квиток на кожне місце, зайняте дітьми, з розрахунку не більше 2 дітей на одне місце.
У разі поїздки з дитиною (від 6 до 14 років) пасажир повинен придбати дитячий квиток, що надає дитині право займати окреме місце. Пасажир, який їде з дитиною віком до 14 років, повинен мати документ, що підтверджує вік дитини. Діти до 14 років допускаються до поїздки в пасажирських та приміських потягах тільки в супроводі дорослих.
Увага! Купівля дитячого квитка для дітей від 6 до 14 років обов’язкова.

Вартість проїзду по дитячому квитку становить 75% від вартості квитка дорослого пасажира .