ПриватБанк - офіційний партнер "Укрзалізниці"

Купуйте залізничні квитки за 2 хвилини разом із ПриватБанком. 

На сайті bilet.pb.ua Ви можете зайняти найкращі місця. Купуючи квиток у нас, Ви не витрачаєте час  на чергу та економите гроші на дорогу до вокзалу, самі контролюєте оформлення залізничного квитка, виключаючи помилки, які може зробити касир. Ми гарантуємо, що наша служба підтримки допоможе Вам вирішити будь-яке питання чи проблему. Електронні залізничні квитки з bilet.pb.ua – завжди швидко, зручно та надійно!

Поширені запитання

Загальні питання

• електронний квиток;
• квиток із кодом замовлення.
Код замовлення треба обміняти на звичайний квиток в автоматизованій (наявність комп’ютерного обладнання) касі вокзалу не пізніше ніж за годину до відправлення поїзда. Незалежно від того, скільки квитків було придбано за один раз, замовленню присвоюється тільки один код. У касі вокзалу цей код обмінюється на ту кількість квитків, яка була в покупці.

Квиток можна купити максимально за 45 діб , мінімально - за 30 хвилин до відправлення поїзда.

Незалежно від того, в якому каналі був придбаний залізничний квиток (Приват24, сайт bilet.pb.ua, термінал самообслуговування, за телефоном 3700, у відділенні ПриватБанка,  мобільному додатку Приват24), роздрукувати квиток можливо одним з найбільш зручних способів:

1. Приват24 розділ Квитки - Залізничні квитки - Архів - Перегляд - Роздрукувати  

2. Сайт bilet.pb.ua в правому верхньому кутку розділ Архів квитків - Перегляд - Роздрукувати

3. В терміналі самообслуговування ПриватБанка є два способи друку квитків:

3.1 здійснити авторизацію за допомогою карти або телефона, обрати розділ Квитки - Архів квитків на поїзд - Роздрукувати

3.2 без авторизації в терміналі самообслуговування на головному екрані вибрати меню Роздрукувати квитанцію і вказати код квитанції з Архіву квитків або повідомлення (Наприклад, код квитанції має наступний вид " Цей квиток можна роздрукувати в терміналі ПриватБанку в меню Друк квитанцій за кодом 221690018351933)

4. Роздрукувати оригінал квитка на поїзд можливо в автоматизованних (наявність компьютерного обладнання) касах  залізничних вокзалів на материковій частині України за кодом квитка (приклад, ПРИ-Н1-2428981-7216) не менш ніж за 30 хвилин до відправлення поїзда.

5. З електронної пошти, вказанної під час оформлення квитка ( у разі необхідності квиток можливо надіслати повторно на еmail).

Зверніть увагу!

Електронні квитки (квитки з QR кодом) не обов'язково друкувати.

Достатньо показати QR код на екрані Вашого смартфону.

В мобільному додатку Приват24  реалізовано 2 способи перегляду QR коду:

- Розділ Транспорт - Поїзд - Архів квитків на поїзд (в правому верхньому кутку) - натисніть на знак QR код

- Розділ "Ще послуги" (в нижньому лівому кутку) - Архів - Поїзди - Архів квитків на поїзд

Квитки за кодом замовлення (не електронні квитки)обов'язково необхідно обміняти на оригінал квитка в автоматизованій касі (наявність компьютерного обладнання) вокзалу на материковій частині України не менш ніж за 30 хвилин до відправлення поїзда

 

На жаль, послуги бронювання не реалізована 

У режимі " В один кінець" - не більше десяти квитків.
У режимі "Туди й назад" можна придбати 4 квитки туди і 4 у зворотний бік

Згідно з Наказом про Затвердження Порядку оформлення розрахункових і звітних документів при здійсненні продажу проїзних і перевізних документів на залізничному транспорті №331/137 от 30.05.2013г. посадочний документ є розрахунковим фіскалізованим документом. Таким чином, Ви можете надати роздрукований посадочний документ в бухгалтерію / казначейство, як доказ здійснення поїздки.

Комісія за купівлю квитка на поїзд залежить від вартості і каналу купівлі, складає від 0 до 20 грн.

В даний час знижки для таких пільгових категорій , як пенсіонери , військові - відсутні. Послуга з продажу пільгових квитків через канали банку на даний момент реалізується на стороні постачальника послуг. В даний момент до пільгової категорії можна віднести дитячі квитки до 14 років і студентів.

Так.

На вокзалах є спеціальні каси для обміну електронних квитків. Якщо на вокзалі немає спеціальної каси, зверніться без черги в будь-яку касу вокзалу.

Номер квитка повинен складатися з цифр і букв, а також містити 16 символів (наприклад, П9Я – Е1 – 1174185 – 0304).

Для оперативного рішення проблеми зателефонуйте на номер телефону, що зазначено на чеку.

 У будь-який зручний час – мінімум 30 хвилин до відправлення потяга. Обмін відбувається в автоматизованих (наявність комп’ютерного обладнання) касах залізничних вокзалів. Обмін відбувається тільки в касах залізничних вокзалів на материковій частині України.

Номер квитка має 16 символів і складається з цифр і букв (наприклад П9Я – Е1 – 1174185 – 0304).

Умови поїздки дитини по території України:
• діти до 6 років їздять безкоштовно без надання місця (на одному місці з дорослим);
• діти від 6 до 14 років користуються правом пільгового проїзду.
Умови поїздки за межі України:

• діти до 5 років їздять безкоштовно без надання місця (на одному місці з дорослим);
• діти від 5 до 10 років користуються правом пільгового проїзду.

Дитині віком до 6 років, якщо вона не займає окреме місце, надається можливість безкоштовного проїзду. У разі поїздки з двома та більше дітьми віком до 6 років пасажир повинен додатково придбати дитячий квиток на кожне місце, зайняте дітьми, з розрахунку не більше 2 дітей на одне місце.
У разі поїздки з дитиною (від 6 до 14 років) пасажир повинен придбати дитячий квиток, що надає дитині право займати окреме місце. Пасажир, який їде з дитиною віком до 14 років, повинен мати документ, що підтверджує вік дитини. Діти до 14 років допускаються до поїздки в пасажирських та приміських потягах тільки в супроводі дорослих.
Увага! Купівля дитячого квитка для дітей від 6 до 14 років обов’язкова.

Вартість проїзду по дитячому квитку становить 75% від вартості квитка дорослого пасажира .

Це додаткова послуга від ПриватБанку під час купівлі квитка на поїзд.

Якщо клієнт поверне квиток ми відшкодуємо 100% вартості (за винятком послуги «Гарантоване повернення»).

Під час купівлі квитка на поїзд достатньо встановити галочку навпроти пункту «Гарантоване повернення». Ціна послуги – 11% вартості квитка (автоматично додається до вартості квитка на поїзд). Якщо клієнт бажає відмовитися від послуги, необхідно прибрати галочку.
Важливо, у Приват24 галочка встановлена автоматично. 

Ні, послуга підключається за бажанням клієнта та ЛИШЕ в момент купівлі квитка на поїзд.

Послуга «Гарантоване повернення» надається лише:

  • клієнтам банку (авторизованим користувачам сайта bilet.pb.ua);
  • резидентам;
  • під час оплати квитка з картки;
  • для квитків вартістю понад 50 грн;
  • у разі оформлення квитків в одному напрямку;
  • при оформленні квитків без перевізних документів (квиток на тварину, багаж).

Підключити послугу «Гарантоване повернення» можна під час купівлі квитка на поїзд у будь-якому відділенні ПриватБанку, на сайті bilet.pb.ua, у Приват24, за телефоном 3700.

«Гарантоване повернення» – унікальна послуга на ринку України, що надається лише в ПриватБанку під час купівлі квитків на поїзд.

  • Клієнту не потрібно надавати для отримання відшкодування жодних підтверджень або додаткових документів. Банк все зробить за клієнта!
  • Повернення 100% вартості квитка на поїзд незалежно від розміру суми штрафів «Укрзалізниці».
  • Клієнту достатньо повернути квиток будь-яким зручним для нього способом:
     - у будь-якому відділенні банку;
     - на сайті bilet.pb.ua;
     - у Приват24 (web/mob версія);
     - терміналі самообслуговування ;
     - за дзвінком на номер 3700;
     - через сайт «Укрзалізниці» або в касі вокзалу. 
  • Очікувати зарахування коштів на картку протягом 3-х робочих днів
     

 

Повернення квитків на поїзд згідно із запланованим маршрутом.

Для отримання компенсації достатньо повернути квиток будь-яким способом:

  • у будь-якому відділенні банку;
  • на сайті bilet.pb.ua;
  • у Приват24 (web/mob версія);
  • ТСО;
  • за дзвінком на номер 3700;
  • через сайт «Укрзалізниці» або в касі вокзалу. 

Суму повернення буде зараховано на картку, з якої клієнт купував квиток, упродовж 3 робочих днів.
Увага! Повернення коштів через касу вокзалу може тривати до 14 банківських днів. 
 

100% вартості квитка, враховуючи сервісний збір ПриватБанку, за вирахуванням вартості послуги "Гарантоване повернення”.

Якщо пасажир відмовився від поїздки з особистих причин у термін:

- не менше ніж за 24 години до відправлення поїзда, виплачується повна вартість квитка та плацкарти;

- від 24 до 9 годин до відправлення поїзда, виплачується повна вартість квитка та 50 відсотків вартості плацкарти;

- менше ніж за 9 годин до відправлення поїзда, виплачується повна вартість квитка, а вартість плацкарти не виплачується.

- після відправлення поїзда, але не більше ніж через годину після його відправлення, виплачується 10 відсотків вартості квитка та плацкарти;

-пізніше 1 години після відправленняпоїзда, на який оформлено проїзний документ, повернення платежів не проводиться.

Повернення квитка після відправлення поїзда здійснюється в касі залізничного вокзалу.

Важливо!У всіх випадках комісійний збір Укрзалізниці за оформлення квитка та комісія банку не повертаються.

Ні, не можна. Можливо тільки повернути квиток.

Квитки, придбані клієнтом за готівку (у відділенні або в терміналі самообслуговування), можна повернути тільки в касі вокзалу.

Кошти повертаються відразу готівкою.

 

Допускаються три помилки в символах ПІБ клієнта. Здавати квиток або купувати новий не потрібно.

Якщо Ви купуєте залізничний квиток, додатково оформляйте послугу «Гарантоване повернення». У разі відмови від поїздки з будь-якої причини і повернення квитка ми повернемо 100 % вартості квитка, включаючи сервісний збір ПриватБанку, за винятком вартості послуги «Гарантоване повернення».

У разі повернення квитка, кошти повертаються на карту, з якої квиток був придбаний.

Регламент повернення коштів, якщо квиток був повернутий:
- через канали ПриватБанку (Архів квитків, 3700, чат) -  впродовж 2-х банківських днів;

- через касу Укрзалізниці -  протягом 14 банківських днів.

ПриватБанк змушений очікувати надходження коштів за повернені квитки, оскільки з боку Укрзалізниці процедура доволі тривала.

У свою чергу ПриватБанк здійснює зарахування на рахунок клієнта впродовж 1 дня після надходження коштів до банку, незалежно від вихідних і свят.

Квитки з QR-кодом (електронні квитки), придбані з карти, можна повернути, подавши заявку на повернення в "Архіві залізничних квитків" в Приват24, на сайті bilet.pb.ua,терміналі самообслуговування, по телефону 3700, в Чат-Online, або звернувшись в касу залізничного вокзалу.

Квитки з кодом замовлення (НЕ електронні квитки), придбані з карти, можливо повернути через Приват24, сайт bilet pb.ua, терміналі самообслуговування, за телефоном 3700 або в Чаті-Online, якщо в одній покупці був придбаний квиток на одного пасажира. Якщо за одну покупку був придбаний квиток на двох або більше пасажирів повернення квитка здійснюється лише за зверненням в кассу вокзала.

Примітка: кнопка "Повернути квиток" в Архіві з'являється через 30 хвилин з моменту оплати квитка та зникає, якщо до відправлення поїзда залишилося менше 3 годин. У цьому випадку повернення квитка можливо здійснити в касі залізничного вокзалу.

Регламент повернення коштів банком:
    протягом 2 робочих днів - якщо заявка на повернення подавалася через канали банку (Архів квитків, 3700, чат);
    протягом 14 робочих днів - при поверненні квитка в касі вокзалу.

Квитки, придбані клієнтом за готівку (в відділенні або в терміналі самообслуговування), можна повернути тільки в касі вокзалу (повернення здійснюється в касі відразу готівкою).

Увага: якщо квиток був роздрукований в касі вокзалу (тобто Ви отримали оригінальний квиток від УЗ в обмін на електронний квиток або код замовлення), такі квитки не можуть бути повернуті віддалено. Вам необхідно звернутися в касу залізничного вокзалу.