ПриватБанк - офіцийний партнер "Укрзалізниці"

Купуйте залізничні квитки за 2 хвилини разом із ПриватБанком. 

На сайті bilet.pb.ua Ви можете зайняти найкращі місця. Купуючи квиток у нас, Ви не витрачаєте час  на чергу та економите гроші на дорогу до вокзалу, самі контролюєте оформлення залізничного квитка, виключаючи помилки, які може зробити касир. Ми гарантуємо, що наша служба підтримки допоможе Вам вирішити будь-яке питання чи проблему. Електронні залізничні квитки з bilet.pb.ua – завжди швидко, зручно та надійно!

Поширені запитання

Загальні питання

• електронний квиток;
• квиток із кодом замовлення.
Код замовлення треба обміняти на звичайний квиток в автоматизованій (наявність комп’ютерного обладнання) касі вокзалу не пізніше ніж за годину до відправлення поїзда. Незалежно від того, скільки квитків було придбано за один раз, замовленню присвоюється тільки один код. У касі вокзалу цей код обмінюється на ту кількість квитків, яка була в покупці.

Квиток можна купити максимально за 45 діб , мінімально - за 30 хвилин до відправлення поїзда.

Незалежно від того, в якому каналі був придбаний залізничний квиток (Приват24, сайт bilet.pb.ua, термінал самообслуговування, за телефоном 3700, у відділенні ПриватБанка,  мобільному додатку Приват24), роздрукувати квиток можливо одним з найбільш зручних способів:

1. Приват24 розділ Квитки - Залізничні квитки - Архів - Перегляд - Роздрукувати  

2. Сайт bilet.pb.ua в правому верхньому кутку розділ Архів квитків - Перегляд - Роздрукувати

3. В терміналі самообслуговування ПриватБанка є два способи друку квитків:

- здійснити авторизацію за допомогою карти або телефона, обрати розділ Квитки - Архів квитків на поїзд - Роздрукувати

- без авторизації в терміналі самообслуговування на головному екрані вибрати меню Роздрукувати квитанцію і вказати код квитанції з Архіву квитків або повідомлення (Наприклад, код квитанції має наступний вид " Цей квиток можна роздрукувати в терміналі ПриватБанку в меню Друк квитанцій за кодом 221690018351933)

4. Роздрукувати оригінал квитка на поїзд можливо в автоматизованних (наявність компьютерного обладнання) касах  залізничних вокзалів на материковій частині України за кодом квитка (приклад, ПРИ-Н1-2428981-7216) не менш ніж за 30 хвилин до відправлення поїзда

Зверніть увагу!

Електронні квитки (квитки з QR кодом) не обов'язково друкувати.

Достатньо показати QR код на екрані Вашого смартфону.

В мобільному додатку Приват24  реалізовано 2 способи перегляду QR коду:

- Розділ Транспорт - Поїзд - Архів квитків на поїзд (в правому верхньому кутку) - натисніть на знак QR код

- Розділ "Ще послуги" (в нижньому лівому кутку) - Архів - Поїзди - Архів квитків на поїзд

Квитки за кодом замовлення (не електронні квитки)обов'язково необхідно обміняти на оригінал квитка в автоматизованій касі (наявність компьютерного обладнання) вокзалу на материковій частині України не менш ніж за 30 хвилин до відправлення поїзда

 

На жаль, послуги бронювання поки немає, але обіцяємо додати.

У режимі " В один кінець" - не більше десяти квитків.
У режимі "Туди й назад" можна придбати 4 квитки туди і 4 у зворотний бік

У разі повернення квитка, кошти повертаються на карту, з якої квиток був придбаний.

Регламент повернення коштів, якщо квиток був повернутий:
- через канали ПриватБанку (Архів квитків, 3700, чат) -  впродовж 2-х банківських днів;

- через касу Укрзалізниці -  протягом 14 банківських днів.

Згідно з Наказом про Затвердження Порядку оформлення розрахункових і звітних документів при здійсненні продажу проїзних і перевізних документів на залізничному транспорті" №331/137 от 30.05.2013г. посадочний документ є розрахунковим фіскалізованим документом. Таким чином, Ви можете надати роздрукований посадочний документ в бухгалтерію / казначейство, як доказ здійснення поїздки.

Квитки з QR-кодом (електронні квитки), придбані з карти, можна повернути, подавши заявку на повернення в "Архіві залізничних квитків" в Приват24, на сайті bilet.pb.ua, по телефону 3700, в Чат-Online, або звернувшись в касу залізничного вокзалу.

Квитки з кодом замовлення (НЕ електронні квитки), придбані з карти, можливо повернути через Приват24, сайт bilet pb.ua, за телефоном 3700 або в Чаті-Online, якщо в одній покупці був придбаний квиток на 1 пасажира. Якщо за одну покупку був придбаний квиток на 2-х або більше пасажирів повернення квитка здійснюється лише за зверненням в кассу вокзала.

Примітка: кнопка "Повернути квиток" в Архіві з'являється через 30 хвилин з моменту оплати квитка та зникає, якщо до відправлення поїзда залишилося менше 3 годин. У цьому випадку повернення квитка можливо здійснити в касі залізничного вокзалу.

Регламент повернення коштів банком:
    протягом 2 робочих днів - якщо заявка на повернення подавалася через канали банку (Архів квитків, 3700, чат);
    протягом 14 робочих днів - при поверненні квитка в касі вокзалу.

Квитки, придбані клієнтом за готівку (в відділенні або в терміналі самообслуговування), можна повернути тільки в касі вокзалу (повернення здійснюється в касі відразу готівкою).

Увага: якщо квиток був роздрукований в касі вокзалу (тобто Ви отримали оригінальний квиток від УЗ в обмін на електронний квиток або код замовлення), такі квитки не можуть бути повернуті віддалено. Вам необхідно звернутися в касу залізничного вокзалу.

Комісія за купівлю залізничного квитка залежить від вартості квитка та каналу продажу, стягується відповідно до тарифної сітки:

 

Канал продажу

Комісія в залежності від вартості квитка

Вартість квитка

0 - 60 грн

60 -100 грн

100 - 200 грн

200 - 500 грн

500 -1000 грн

>1000 грн

Додаток Приват24 (Android/IOS)

0

5

12

15

17

20

Сайт bilet.pb.ua

0

5

11

11

12

20

Приват24 фіз. осіб

0

5

11

11

12

20

Приват24 юр. осіб

0

5

11

11

12

20

ТСО

0

3

5

9

12

20

3700

0

5

11

11

12

20

Відділення Банку

0

3

5

9

12

2

В даний час знижки для таких пільгових категорій , як пенсіонери , військові - відсутні. Послуга з продажу пільгових квитків через канали банку на даний момент реалізується на стороні постачальника послуг. В даний момент до пільгової категорії можна віднести дитячі квитки до 14 років і студентів.

Так.

На вокзалах є спеціальні каси для обміну електронних квитків. Якщо на вокзалі немає спеціальної каси, зверніться без черги в будь-яку касу вокзалу.

Номер квитка повинен складатися з цифр і букв, а також містити 16 символів (наприклад, П9Я – Е1 – 1174185 – 0304).

Для оперативного рішення проблеми зателефонуйте на номер телефону, що зазначено на чеку.

 У будь-який зручний час – мінімум 30 хвилин до відправлення потяга. Обмін відбувається в автоматизованих (наявність комп’ютерного обладнання) касах залізничних вокзалів. Обмін відбувається тільки в касах залізничних вокзалів на материковій частині України.

Номер квитка має 16 символів і складається з цифр і букв (наприклад П9Я – Е1 – 1174185 – 0304).

Діти віком до 6 років їздять безкоштовно без надання місця (тобто на одному місці з дорослим).

Умови поїздки дитини по території України:
• діти до 6 років їздять безкоштовно без надання місця (на одному місці з дорослим);
• діти від 6 до 14 років користуються правом пільгового проїзду.
Умови поїздки за межі України:

• діти до 5 років їздять безкоштовно без надання місця (на одному місці з дорослим);
• діти від 5 до 10 років користуються правом пільгового проїзду.

Дитині віком до 6 років, якщо вона не займає окреме місце, надається можливість безкоштовного проїзду. У разі поїздки з двома та більше дітьми віком до 6 років пасажир повинен додатково придбати дитячий квиток на кожне місце, зайняте дітьми, з розрахунку не більше 2 дітей на одне місце.
У разі поїздки з дитиною (від 6 до 14 років) пасажир повинен придбати дитячий квиток, що надає дитині право займати окреме місце. Пасажир, який їде з дитиною віком до 14 років, повинен мати документ, що підтверджує вік дитини. Діти до 14 років допускаються до поїздки в пасажирських та приміських потягах тільки в супроводі дорослих.
Увага! Купівля дитячого квитка для дітей від 6 до 14 років обов’язкова.

Вартість проїзду по дитячому квитку становить 75% від вартості квитка дорослого пасажира .

A
Допомога онлайн