Так, можна (кнопка "Забронювати").
Термін дії бронювання до 12 годин. Час закінчення терміну вказується при створенні бронювання квитка.
На жаль ні, Банк не може гарантувати виписку агентством сплаченого бронювання.
Агентство не може впливати на зміну встановленого строку для оплати Послуг та не несе відповідальності за скасування таких Бронювань.
Бронювання може бути автоматично скасовано в Системі Бронювання в разі, якщо за час, поки Ви проходили всі кроки : Пошуку - Бронювання - Оплата, всі квитки були розкуплені третіми особами за допомогою послуг сторонніх сервісів або безпосередньо самим перевізником.
Якщо виписати заброньований і сплачений квиток немає можливості, кошти будуть повернуті протягом доби.
Ні. Банк не може гарантувати виписку квитка по вартості, яка була на момент бронювання. Іноді виникають ситуації пов'язані зі зміною тарифу квитка Перевізником.
Правила перевезення та вартість тарифу дійсні на момент створення бронювання та можуть бути одноособово змінені перевізником до моменту виписки авіаквитка, без повідомлення пасажирів. Якщо при оформленні авіаквитка агентством тариф відрізняється від того, який діяв на момент створення бронювання, агентство повідомляє пасажира про зміну тарифу та має право виставити пасажирові рахунок для доплати. Якщо пасажир не погоджується із оплатою авіаквитка за зміненою ціною, бронювання анулюється, а сплачені кошти повертаються пасажирові.
Електронний авіаквиток буде випущено протягом 2 годин з моменту оплати та надіслано на Ваш e-mail. Також Ви можете завантажити його з «Архіву квитків».
Якщо Ви не отримали квиток через 2 години після оплати - зверніться до служби підтримки. Служба підтримки зв'яжеться з агенцією та уточнить усі деталі та статус квитка.
Комісія відсутня.
Прізвища та імена пасажирів повинні збігатися з даними у посвідченнях особи, за якими здійснюватиметься переліт.
Звертаємо Вашу увагу, що зазначена інформація носить попередній характер і може відрізнятися залежно від країн перельоту. Для уточнення чинних візових правил, умов перетину кордону та перевезення багажу рекомендуємо звертатися до відповідних офіційних організацій. Для внутрішніх рейсів, як правило, достатньо паспорта (громадянський або закордонний) для повнолітніх або свідоцтва про народження для дітей. На міжнародних рейсах – закордонний паспорт і віза країни призначення. Строк дії закордонного паспорта та візи не повинен закінчуватися раніше дати зворотного вильоту. Якщо політ проходить з пересадками, можуть знадобитися транзитні візи.
Ви отримаєте повідомлення на е-mail, який зазначали під час оплати. Якщо зміни в перельоті значні, то буде потрібна Ваша згода на зміни або повернення коштів за квиток. В окремих випадках, якщо офіційна інформація надійшла незадовго до вильоту, пасажирів можуть проінформувати просто в аеропорту.
Якщо Ви помилилися під час заповнення е-mail, зверніться в чат «Допомога Онлайн» або зателефонуйте на безкоштовний номер 3700 і повідомте правильний е-mail.
Як правило, під час написання імені та прізвища дозволяються 3 помилки, за умови, що вони не змінюють звучання та зміст. Проте на деяких напрямках можуть висуватися більш жорсткі вимоги. У будь-якому разі, ми рекомендуємо скоригувати інформацію в бронюванні (послуга може бути платною).
Для цього в «Архіві квитків» знайдіть потрібний переліт, натисніть «Детальніше» – «Змінити дані». Заповніть усі поля, натисніть «Відправити заявку». Заявки опрацьовуються протягом 24 годин.
Крок 1: У «Архіві квитків» - знайдіть потрібний переліт - «Детальніше» - виберіть тип заявки.
Крок 2: Заповнити всі поля - «Відправити заявку».
Крок 3: Чекайте обробку заявки. Регламент - 2 години. Результати будуть доступні в «Історії заявок», а також продубльовані на e-mail.
Крок 4: Після обробки заявки зробите оплату. Шлях: «Архів квитків» - знайдіть потрібний переліт - «Історія заявок» - «Оплатити».
Ні, згідно з правилами всіх авіакомпаній, переліт має здійснюватися суворо за маршрутом, зазначеним під час оплати квитка. Пропустивши одну ділянку, авіакомпанія автоматично анулює всі подальші.
У «Архіві квитків» знайдіть потрібний переліт, натисніть «Детальніше» – «Скасувати квиток». Заповніть всі поля, натисніть «Відправити заявку». Заявки опрацьовуються протягом 24 годин. Якщо за правилами квитка поверненню підлягає не повна сума, то буде потрібне Ваше підтвердження на повернення.
Якщо до вильоту залишилось менше ніж 24 години, окрім відправки заявки через "Архів квитків", зв’яжіться з нами за вказаним номером телефону у квитку.
При скасуванні платежу за квиток гроші зараховуються на карту протягом дня після надходження від туристичного агентства.
У більшості випадків, повернення коштів відбувається в термін до 10 банківських днів з моменту отримання заявки на повернення.
Обробка повернення, може потребувати додаткового часу. У цьому випадку розгляд заявки і повернення коштів може зайняти від 1 до 3 місяців.
У «Архіві квитків» знайдіть потрібний переліт, натисніть «Детальніше» та подайте відповідну заявку на зміну маршруту або даних пасажирів. Заявки опрацьовуються протягом 24 годин. Якщо для внесення змін необхідна доплата, її необхідно провести в день отримання відповіді.
Якщо до вильоту залишилось менш ніж 24 години, окрім відправки заявки через "Архів квитків", зв’яжіться з нами за вказаним номером телефону у квитку.
Після обробки заявки надійде лист з інформацією щодо доплати.
Провести оплату можна в архіві квитків.
Шлях: «Архів квитків» - виберіть потрібне бронювання - «Історія заявок» - «Оплатити».
Після оплати та опрацювання заявки, квиток або багажна квитанція відправляється на пошту, вказану при здійсненні платежу за квиток.
Після обробки заявки надійде лист з інформацією щодо необхідності підтвердження.
Підтвердити скасування або зміни можна в архіві квитків.
Шлях: «Архів квитків» - виберіть потрібне бронювання - «Історія заявок» - «Підтвердити».
Після підтвердження та опрацювання заявки, результат буде відправлений на пошту, вказану при здійсненні платежу за квиток.
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТТН БІЗНЕС ТРЕВЕЛ МЕНЕДЖМЕНТ" ЄДРПОУ 38370567 Україна, 79019, м. Львів, вул. Хімічна, 4е, оф. 501 (044) 3336436 b2b@ttnbusinesstravel.com
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЙР ЛАЙФ ЛОГІСТІК" ЄДРПОУ 34874970 Україна, 03150, м. Київ, вул. Предславинська, 11 (067) 4056840 support@airlife.ua
ФОП СОЛОДКИЙ ВЯЧЕСЛАВ ВІКТОРОВИЧ ІПН 3225121793 Україна, 50000, Дніпропетровська обл., м. Кривий Ріг, просп. Поштовий 3 (097) 5700111 namaste.tur@ukr.net
ПриватБанк надає можливість здійснити платіж за квиток на літак на сайті bilet.pb.ua. Здійснення платежів за квитки через інтернет для подорожей Україною та на будь-які міжнародні напрямки будь-яких перевізників стала ще простішою, зручною та вигідною.
Як здійснити платіж за авіаквитки в інтернет-банкінгу Приват24
На сайті bilet.pb.ua можна не тільки здійснити платіж за авіаквитки на будь-який напрямок, але й забронювати рейси. На стадії бронювання доступні різні додаткові послуг. При відкритті меню вкладки «Пошук квитків» потрібно вказати такі відомості:
Далі клієнту слід задати пошук авіаквитків, натиснувши на кнопку «Знайти» і діяти за таким алгоритмом:
Протягом 2-х годин з моменту оплати на пошту надішлють електронний квиток з правилами тарифу, а також квитанцію та акт виконаних робіт (для бухгалтерії). За 48 годин до вильоту часто надсилають пасажиру посадковий талон. Якщо клієнт не готовий чомусь прийняти рішення про оплату квитків, то бронювання можна продовжити на новий термін. На сайті є функція «поділитися рейсом в 1 клік» - стане доступним маршрут та посилання на обраний конкретний різновид. При пошуках дешевих авіаквитків звертайте увагу на недорогі рейси з пересадками.
Як відстежити свій квиток та внести зміни
На сайті bilet.pb.ua доступна вкладка «Архів» де можливо переглянути свій авіаквиток, а також зробити наступні операції з квитком:
Електронний квиток краще роздрукувати.
Щоб здійснити платіж за дешеві авіаквитки, при виборі авіаперевізників зверніть увагу на авіакомпанії – лоукости.
До суми платежу можна додати:
Щоб під час подорожі уникнути фінансових втрат, є сенс оформити додаткову послугу: компенсація вартості рейсу.
Затримка рейсу на 2 години та більше – привід для отримання від страхової компанії 50% ціни квитка. При скасуванні рейсу, якщо ви придбали послугу КВ, вам відшкодують 100% вартості квитка. Послуга дійсна і щодо рейсів, оплачених через будь-які інші сервіси – турагентства, сайти авіакомпаній та ін. Оформити послугу можна у розділі: Літак-Страхування рейсу від затримки
Туристичний медичний поліс забезпечить вам захист 24/7 протягом усієї подорожі. У разі нещасного випадку раптової хвороби вам виплатять компенсацію витрат на лікування. На території всієї України діє медичний асистанс, де займуться організацією медичної допомоги в режимі 24/7.
Ще сайт bilet.pb.ua надає можливість здійснити платіж за квитки на потяг та автобус.