Поширені запитання

• електронний квиток;
• квиток із кодом замовлення.
Код замовлення треба обміняти на звичайний квиток в автоматизованій (наявність комп’ютерного обладнання) касі вокзалу не пізніше ніж за годину до відправлення поїзда. Незалежно від того, скільки квитків було придбано за один раз, замовленню присвоюється тільки один код. У касі вокзалу цей код обмінюється на ту кількість квитків, яка була в покупці.

Вартість квитка залежить від таких факторів: день тижня , час купівлі, місце в вагоні, додаткові послуги тощо. У ПриватБанку Ви вибираєте всі параметри самі та керуєте вартістю квитка.

За декілька годин до відправлення потягу заброньовані раніше квитки стають доступні для придбання в касах вокзалу. У цьому випадку база квитків банку може дещо відрізнятися від бази Укрзалізниці.

Для оперативного рішення проблеми зателефонуйте на номер телефону, що зазначено на чеку.

В даний час знижки для таких пільгових категорій , як пенсіонери , військові - відсутні. Послуга з продажу пільгових квитків через канали банку на даний момент реалізується на стороні постачальника послуг. В даний момент до пільгової категорії можна віднести дитячі квитки до 14 років і студентів.

Квиток можна купити максимально за 45 діб , мінімально - за 30 хвилин до відправлення поїзда.

На жаль, послуги бронювання поки немає, але обіцяємо додати.

У режимі " В один кінець" - не більше десяти квитків.
У режимі "Туди й назад" можна придбати один квиток туди і один у зворотний бік

Так.

Діти віком до 6 років їздять безкоштовно без надання місця (тобто на одному місці з дорослим).

Умови поїздки дитини по території України:
• діти до 6 років їздять безкоштовно без надання місця (на одному місці з дорослим);
• діти від 6 до 14 років користуються правом пільгового проїзду.
Умови поїздки за межі України:

• діти до 5 років їздять безкоштовно без надання місця (на одному місці з дорослим);
• діти від 5 до 10 років користуються правом пільгового проїзду.

Дитині віком до 6 років, якщо вона не займає окреме місце, надається можливість безкоштовного проїзду. У разі поїздки з двома та більше дітьми віком до 6 років пасажир повинен додатково придбати дитячий квиток на кожне місце, зайняте дітьми, з розрахунку не більше 2 дітей на одне місце.
У разі поїздки з дитиною (від 6 до 14 років) пасажир повинен придбати дитячий квиток, що надає дитині право займати окреме місце. Пасажир, який їде з дитиною віком до 14 років, повинен мати документ, що підтверджує вік дитини. Діти до 14 років допускаються до поїздки в пасажирських та приміських потягах тільки в супроводі дорослих.
Увага! Купівля дитячого квитка для дітей від 6 до 14 років обов’язкова.

Вартість проїзду по дитячому квитку становить 75% від вартості квитка дорослого пасажира .

Ні! Квитки обмінюються тільки на території України. Потурбуйтесь про своєчасний обмін квитків на поїзди, відправлення яких відбувається з інших країн!

 У будь-який зручний час – мінімум 30 хвилин до відправлення потяга. Обмін відбувається в автоматизованих (наявність комп’ютерного обладнання) касах залізничних вокзалів. Обмін відбувається тільки в касах залізничних вокзалів на материковій частині України.

На вокзалах є спеціальні каси для обміну електронних квитків. Якщо на вокзалі немає спеціальної каси, зверніться без черги в будь-яку касу вокзалу.

Номер квитка має 16 символів і складається з цифр і букв (наприклад П9Я – Е1 – 1174185 – 0304).

Номер квитка повинен складатися з цифр і букв, а також містити 16 символів (наприклад, П9Я – Е1 – 1174185 – 0304).

Після скасування квитка місце стає доступним уже через 30 хвилин.

Згідно з Наказом про Затвердження Порядку оформлення розрахункових і звітних документів при здійсненні продажу проїзних і перевізних документів на залізничному транспорті" №331/137 от 30.05.2013г. посадочний документ є розрахунковим фіскалізованим документом. Таким чином, Ви можете надати роздрукований посадочний документ в бухгалтерію / казначейство, як доказ здійснення поїздки.

Квитки можна переглянути в "Архів квитків" ( у верхньому,правому кутку сайту). Важливо! Квиток відображається в особистому кабінеті того аккаунту (під тим номером телефона), під яким був оформленний квиток.

При оплаті з карти іншого банку (не є карткою ПриватБанку) стягується додаткова комісія 1.8 % .

Квитки з QR-кодом (електронні квитки), придбані з карти, можна повернути, подавши заявку на повернення в "Архіві ж / д квитків" в Приват24, або на сайті bilet.pb.ua, або по телефону 3700, або в Чате- Інтернет, або звернувшись в касу ж / д вокзалу.

Примітка: кнопка "Повернути" в Архіві зникає, якщо до відправлення поїзда залишилося менше 3 годин. У цьому випадку повернення квитка можливий в касі ж / д вокзалу.

Регламент повернення коштів банком:
    протягом 2 робочих днів - якщо заявка на повернення подавалася через канали банку (Архів квитків, 3700, чат);
    протягом 14 робочих днів - при поверненні квитка в касі вокзалу.

Квитки з відкладеним друком (коди замовлення) і квитки, придбані клієнтом за готівку (в відділенні або в терміналі самообслуговування), можна повернути тільки в касі вокзалу (повернення здійснюється в касі відразу готівкою).

Увага: якщо квиток був роздрукований в касі вокзалу (тобто Ви отримали оригінальний квиток від УЗ в обмін на електронний квиток або код замовлення), такі квитки не можуть бути повернуті віддалено. Вам необхідно звернутися в касу залізничного вокзалу.