Квитки на поїзд КИЇВ-ПАСАЖИРСЬКИЙ – ІВАНО-ФРАНКІВСЬК

Якщо хочете зручно і швидко знайти і купити квитки на поїзд КИЇВ-ПАСАЖИРСЬКИЙ – ІВАНО-ФРАНКІВСЬК тоді вибирайте сайт bilet.privatbank.ua. Обравши наш сайт, ви зможете дізнатися вартість квитка і придбати їх за пару кліків, без черг до каси, зі свого комп’ютеру, мобільного телефону або планшету.

Для пошуку маршруту, введіть необхідні дані в віджет або виберіть з блоку популярних напрямків і зазначте дату. При введенні назви станції вам буде запропонований список, для швидкого і зручного вибору. Результати з’являються під формою пошуку, де ви зможете переглянути дату та час відправлення поїзду КИЇВ-ПАСАЖИРСЬКИЙ – ІВАНО-ФРАНКІВСЬК тип вагону, кількість вільних місць і ціну, в підсумку обрати найзручніший для вас поїзд за найкращою ціною.

Якщо ви не знайшли бажане місце, то можете залишити заявку з відповідними параметрами для пошуку місць на поїзд КИЇВ-ПАСАЖИРСЬКИЙ – ІВАНО-ФРАНКІВСЬК і якщо з’являться вільні місця, ми вас повідомимо про це.

Далі, якщо ви не авторизовані на сайті, ви можете з легкістю це зробити, для більш швидкого і зручного оформлення квитків на поїзд КИЇВ-ПАСАЖИРСЬКИЙ – ІВАНО-ФРАНКІВСЬК або ввести дані пасажирів і контактні дані вручну.

Тому не витрачайте свій час, заходьте на сайт bilet.privatbank.ua і купуйте залізничні квитки зі станції КИЇВ-ПАСАЖИРСЬКИЙ до станції ІВАНО-ФРАНКІВСЬК вже зараз!

Поширені запитання

Загальні питання

• електронний квиток;
• квиток із кодом замовлення.
Код замовлення треба обміняти на звичайний квиток в автоматизованій (наявність комп’ютерного обладнання) касі вокзалу не пізніше ніж за годину до відправлення поїзда. Незалежно від того, скільки квитків було придбано за один раз, замовленню присвоюється тільки один код. У касі вокзалу цей код обмінюється на ту кількість квитків, яка була в покупці.

Квиток можна купити максимально за 45 діб , мінімально - за 30 хвилин до відправлення поїзда.

Незалежно від того, в якому каналі був придбаний залізничний квиток (Приват24, сайт bilet.pb.ua, термінал самообслуговування, за телефоном 3700, у відділенні ПриватБанка,  мобільному додатку Приват24), роздрукувати квиток можливо одним з найбільш зручних способів:

1. Приват24 розділ Квитки - Залізничні квитки - Архів - Перегляд - Роздрукувати  

2. Сайт bilet.pb.ua в правому верхньому кутку розділ Архів квитків - Перегляд - Роздрукувати

3. В терміналі самообслуговування ПриватБанка є два способи друку квитків:

3.1 здійснити авторизацію за допомогою карти або телефона, обрати розділ Квитки - Архів квитків на поїзд - Роздрукувати

3.2 без авторизації в терміналі самообслуговування на головному екрані вибрати меню Роздрукувати квитанцію і вказати код квитанції з Архіву квитків або повідомлення (Наприклад, код квитанції має наступний вид " Цей квиток можна роздрукувати в терміналі ПриватБанку в меню Друк квитанцій за кодом 221690018351933)

4. Роздрукувати оригінал квитка на поїзд можливо в автоматизованних (наявність компьютерного обладнання) касах  залізничних вокзалів на материковій частині України за кодом квитка (приклад, ПРИ-Н1-2428981-7216) не менш ніж за 30 хвилин до відправлення поїзда.

5. З електронної пошти, вказанної під час оформлення квитка ( у разі необхідності квиток можливо надіслати повторно на еmail).

Зверніть увагу!

Електронні квитки (квитки з QR кодом) не обов'язково друкувати.

Достатньо показати QR код на екрані Вашого смартфону.

В мобільному додатку Приват24  реалізовано 2 способи перегляду QR коду:

- Розділ Транспорт - Поїзд - Архів квитків на поїзд (в правому верхньому кутку) - натисніть на знак QR код

- Розділ "Ще послуги" (в нижньому лівому кутку) - Архів - Поїзди - Архів квитків на поїзд

Квитки за кодом замовлення (не електронні квитки)обов'язково необхідно обміняти на оригінал квитка в автоматизованій касі (наявність компьютерного обладнання) вокзалу на материковій частині України не менш ніж за 30 хвилин до відправлення поїзда

 

На жаль, послуги бронювання не реалізована 

У режимі " В один кінець" - не більше десяти квитків.
У режимі "Туди й назад" можна придбати 4 квитки туди і 4 у зворотний бік

У разі повернення квитка, кошти повертаються на карту, з якої квиток був придбаний.

Регламент повернення коштів, якщо квиток був повернутий:
- через канали ПриватБанку (Архів квитків, 3700, чат) -  впродовж 2-х банківських днів;

- через касу Укрзалізниці -  протягом 14 банківських днів.

ПриватБанк змушений очікувати надходження коштів за повернені квитки, оскільки з боку Укрзалізниці процедура доволі тривала.

У свою чергу ПриватБанк здійснює зарахування на рахунок клієнта впродовж 1 дня після надходження коштів до банку, незалежно від вихідних і свят.

Згідно з Наказом про Затвердження Порядку оформлення розрахункових і звітних документів при здійсненні продажу проїзних і перевізних документів на залізничному транспорті №331/137 от 30.05.2013г. посадочний документ є розрахунковим фіскалізованим документом. Таким чином, Ви можете надати роздрукований посадочний документ в бухгалтерію / казначейство, як доказ здійснення поїздки.

Квитки з QR-кодом (електронні квитки), придбані з карти, можна повернути, подавши заявку на повернення в "Архіві залізничних квитків" в Приват24, на сайті bilet.pb.ua,терміналі самообслуговування, по телефону 3700, в Чат-Online, або звернувшись в касу залізничного вокзалу.

Квитки з кодом замовлення (НЕ електронні квитки), придбані з карти, можливо повернути через Приват24, сайт bilet pb.ua, терміналі самообслуговування, за телефоном 3700 або в Чаті-Online, якщо в одній покупці був придбаний квиток на одного пасажира. Якщо за одну покупку був придбаний квиток на двох або більше пасажирів повернення квитка здійснюється лише за зверненням в кассу вокзала.

Примітка: кнопка "Повернути квиток" в Архіві з'являється через 30 хвилин з моменту оплати квитка та зникає, якщо до відправлення поїзда залишилося менше 3 годин. У цьому випадку повернення квитка можливо здійснити в касі залізничного вокзалу.

Регламент повернення коштів банком:
    протягом 2 робочих днів - якщо заявка на повернення подавалася через канали банку (Архів квитків, 3700, чат);
    протягом 14 робочих днів - при поверненні квитка в касі вокзалу.

Квитки, придбані клієнтом за готівку (в відділенні або в терміналі самообслуговування), можна повернути тільки в касі вокзалу (повернення здійснюється в касі відразу готівкою).

Увага: якщо квиток був роздрукований в касі вокзалу (тобто Ви отримали оригінальний квиток від УЗ в обмін на електронний квиток або код замовлення), такі квитки не можуть бути повернуті віддалено. Вам необхідно звернутися в касу залізничного вокзалу.

Комісія за купівлю квитка на поїзд залежить від вартості і каналу купівлі, складає від 0 до 20 грн.

В даний час знижки для таких пільгових категорій , як пенсіонери , військові - відсутні. Послуга з продажу пільгових квитків через канали банку на даний момент реалізується на стороні постачальника послуг. В даний момент до пільгової категорії можна віднести дитячі квитки до 14 років і студентів.

Так.

На вокзалах є спеціальні каси для обміну електронних квитків. Якщо на вокзалі немає спеціальної каси, зверніться без черги в будь-яку касу вокзалу.

Номер квитка повинен складатися з цифр і букв, а також містити 16 символів (наприклад, П9Я – Е1 – 1174185 – 0304).

Для оперативного рішення проблеми зателефонуйте на номер телефону, що зазначено на чеку.

 У будь-який зручний час – мінімум 30 хвилин до відправлення потяга. Обмін відбувається в автоматизованих (наявність комп’ютерного обладнання) касах залізничних вокзалів. Обмін відбувається тільки в касах залізничних вокзалів на материковій частині України.

Номер квитка має 16 символів і складається з цифр і букв (наприклад П9Я – Е1 – 1174185 – 0304).

Діти віком до 6 років їздять безкоштовно без надання місця (тобто на одному місці з дорослим).

Умови поїздки дитини по території України:
• діти до 6 років їздять безкоштовно без надання місця (на одному місці з дорослим);
• діти від 6 до 14 років користуються правом пільгового проїзду.
Умови поїздки за межі України:

• діти до 5 років їздять безкоштовно без надання місця (на одному місці з дорослим);
• діти від 5 до 10 років користуються правом пільгового проїзду.

Дитині віком до 6 років, якщо вона не займає окреме місце, надається можливість безкоштовного проїзду. У разі поїздки з двома та більше дітьми віком до 6 років пасажир повинен додатково придбати дитячий квиток на кожне місце, зайняте дітьми, з розрахунку не більше 2 дітей на одне місце.
У разі поїздки з дитиною (від 6 до 14 років) пасажир повинен придбати дитячий квиток, що надає дитині право займати окреме місце. Пасажир, який їде з дитиною віком до 14 років, повинен мати документ, що підтверджує вік дитини. Діти до 14 років допускаються до поїздки в пасажирських та приміських потягах тільки в супроводі дорослих.
Увага! Купівля дитячого квитка для дітей від 6 до 14 років обов’язкова.

Вартість проїзду по дитячому квитку становить 75% від вартості квитка дорослого пасажира .

Це додаткова послуга від ПриватБанку під час купівлі квитка на поїзд.

Якщо клієнт поверне квиток ми відшкодуємо 100% вартості (за винятком послуги «Гарантоване повернення»).

Під час купівлі квитка на поїзд автоматично встановлюється галочка навпроти пункту «Гарантоване повернення». Ціна послуги – 11% вартості квитка (автоматично додається до вартості квитка на поїзд). Якщо клієнт бажає відмовитися від послуги, необхідно прибрати галочку.

Ні, послуга підключається за бажанням клієнта та ЛИШЕ в момент купівлі квитка на поїзд.

Послуга «Гарантоване повернення» надається лише:

  • клієнтам банку (авторизованим користувачам сайта bilet.pb.ua);
  • резидентам;
  • під час оплати квитка з картки;
  • для квитків вартістю понад 50 грн;
  • у разі оформлення квитків в одному напрямку.

Підключити послугу «Гарантоване повернення» можна під час купівлі квитка на поїзд у будь-якому відділенні ПриватБанку, на сайті bilet.pb.ua, у Приват24, за телефоном 3700.

«Гарантоване повернення» – унікальна послуга на ринку України, що надається лише в ПриватБанку під час купівлі квитків на поїзд.

  • Клієнту не потрібно надавати для отримання відшкодування жодних підтверджень або додаткових документів. Банк все зробить за клієнта!
  • Повернення 100% вартості квитка на поїзд незалежно від розміру суми штрафів «Укрзалізниці».
  • Клієнту достатньо повернути квиток будь-яким зручним для нього способом:
     - у будь-якому відділенні банку;
     - на сайті bilet.pb.ua;
     - у Приват24 (web/mob версія);
     - терміналі самообслуговування ;
     - за дзвінком на номер 3700;
     - через сайт «Укрзалізниці» або в касі вокзалу. 
  • Очікувати зарахування коштів на картку протягом 3-х робочих днів
     

 

Повернення квитків на поїзд згідно із запланованим маршрутом.

Для отримання компенсації достатньо повернути квиток будь-яким способом:

  • у будь-якому відділенні банку;
  • на сайті bilet.pb.ua;
  • у Приват24 (web/mob версія);
  • ТСО;
  • за дзвінком на номер 3700;
  • через сайт «Укрзалізниці» або в касі вокзалу. 

Суму повернення буде зараховано на картку, з якої клієнт купував квиток, упродовж 3 робочих днів.
Увага! Повернення коштів через касу вокзалу може тривати до 14 банківських днів. 
 

100% вартості квитка, враховуючи сервісний збір ПриватБанку, за вирахуванням вартості послуги "Гарантоване повернення”.