Квитки на поїзд ХЕРСОН – КИЇВ-ПАСАЖИРСЬКИЙ

Якщо хочете зручно і швидко знайти і купити квитки на поїзд ХЕРСОН – КИЇВ-ПАСАЖИРСЬКИЙ тоді вибирайте сайт bilet.privatbank.ua. Обравши наш сайт, ви зможете дізнатися вартість квитка і придбати їх за пару кліків, без черг до каси, зі свого комп’ютеру, мобільного телефону або планшету.

Для пошуку маршруту, введіть необхідні дані в віджет або виберіть з блоку популярних напрямків і зазначте дату. При введенні назви станції вам буде запропонований список, для швидкого і зручного вибору. Результати з’являються під формою пошуку, де ви зможете переглянути дату та час відправлення поїзду ХЕРСОН – КИЇВ-ПАСАЖИРСЬКИЙ тип вагону, кількість вільних місць і ціну, в підсумку обрати найзручніший для вас поїзд за найкращою ціною.

Якщо ви не знайшли бажане місце, то можете залишити заявку з відповідними параметрами для пошуку місць на поїзд ХЕРСОН – КИЇВ-ПАСАЖИРСЬКИЙ і якщо з’являться вільні місця, ми вас повідомимо про це.

Далі, якщо ви не авторизовані на сайті, ви можете з легкістю це зробити, для більш швидкого і зручного оформлення квитків на поїзд ХЕРСОН – КИЇВ-ПАСАЖИРСЬКИЙ або ввести дані пасажирів і контактні дані вручну.

Тому не витрачайте свій час, заходьте на сайт bilet.privatbank.ua і купуйте залізничні квитки зі станції ХЕРСОН до станції КИЇВ-ПАСАЖИРСЬКИЙ вже зараз!

Поширені запитання

Загальні питання

Електронний квиток (з QR-кодом) – для здійснення поїздки достатньо показати провідникові квиток на екрані смартфону. Друкувати не обов’язково.

Код замовлення – для здійснення поїздки потрібно обміняти код замовлення на квиток у будь-якій автоматизованій касі вокзалу на материковій частині України, мінімум за 30 хвилин до відправлення поїзду.

Квиток можна купити максимально за 45 діб, мінімально – за 30 хвилин до відправлення поїзда.

На жаль, послугу бронювання не реалізовано.

У напрямку «В один бік» – не більше 8 квитків.
У напрямку «В обидва боки» можна придбати 4 квитки туди і 4 – у зворотний бік.

Для здійснення поїздки квитки з QR-кодом (електронні) достатньо показати на екрані смартфону. Друкувати їх необов’язково.

Переглянути QR-код можна:

  • в архіві квитків у мобільному додатку Privat24 (розділ «Транспорт» або «Квитки»);
  • у листі, отриманому на електронну пошту;
  • у додатку Wallet для іOS.

За необхідності роздрукувати квиток можна:

  • через «Архів квитків» у Приват24 або на сайті bilet.pb.ua;
  • через термінал самообслуговування в розділі «Квитки – Архів залізничних квитків» або «Роздрукувати квитанцію» за кодом;
  • у касі вокзалу за № квитка.

Квитки з кодом замовлення (не електронні) обов’язково необхідно обміняти в автоматизованій касі вокзалу (наявність комп’ютерного обладнання) на материковій частині України не пізніше ніж за півгодини до відправлення поїзда.

На вокзалах є спеціальні каси для обміну електронних квитків. Якщо на вокзалі відсутня спеціальна каса, зверніться без черги в будь-яку касу вокзалу.

Згідно з Наказом про Затвердження Порядку оформлення розрахункових і звітних документів при здійсненні продажу проїзних і перевізних документів на залізничному транспорті №331/137 от 30.05.2013г. посадочний документ є розрахунковим фіскалізованим документом. Таким чином, Ви можете надати роздрукований посадочний документ в бухгалтерію / казначейство, як доказ здійснення поїздки.

Код замовлення/номер квитка складається з 16 символів: цифри та букви.
Наприклад, ПРИ-Н1-2428981-2801.

Мінімум 30 хвилин до відправлення поїзда. Обмін відбувається в автоматизованих (наявність комп’ютерного обладнання) касах залізничних вокзалів на материковій частині України.

Для оперативного вирішення питання зателефонуйте на номер 3700 та зверніться до чергового вокзалу.

Комісія за приймання платежу становить від 0 до 20 грн. Залежить від вартості квитка й каналу оформлення.

Так.

У каналах ПриватБанку можливо оформити пільгові квитки на:

  • дитину до 14 років;
  • студента.

Для інших пільгових категорій знижки відсутні.

У разі оформлення квитків на поїзд «Інтерсіті+» у вагони 1-го або 2-го класу (в обидва боки) надається знижка 10%.

По території України:

  • діти до 6 років їздять безкоштовно без надання місця (на одному місці з дорослим);
  • діти від 6 до 14 років користуються правом пільгового проїзду.

За межі України:

  • • діти до 5 років їздять безкоштовно без надання місця (на одному місці з дорослим);
  • • діти від 5 до 10 років користуються правом пільгового проїзду.

Дитині віком до 6 років, якщо вона не займає окремого місця, надається можливість безкоштовного проїзду.

У разі поїздки з двома та більше дітьми віком до 6 років пасажир повинен додатково придбати дитячий квиток на кожне місце, зайняте дітьми, з розрахунку не більше 2 дітей на одне місце.

Для дитини від 6 до 14 роківпотрібно придбати дитячий квиток, який надає право займати окреме місце.

Пасажир, який їде з дитиною віком до 14 років, повинен мати документ, що підтверджує вік дитини.
Діти до 14 років допускаються до поїздки в пасажирських та приміських поїздах тільки в супроводі дорослих.

Вартість дитячого квитка становить 75% від вартості дорослого.

Знижка надається для типу вагона: загальний, плацкарт, місця сидячі 2-го і 3-го класу всіх категорій поїздів.
Для типу вагона: люкс, купе, місця сидячі 1-го класу сплачується повна вартість квитка.
Прізвище, ім'я, серія і номер документа під час оформлення мають збігатися з даними в студентському квитку.
Знижка не надається для студентів заочної форми навчання.

До 50% від повної вартості проїзду.

Якщо пасажир відмовився від поїздки з особистих причин у строк:

- не менше ніж за 24 години до відправлення поїзда, виплачується повна вартість квитка та плацкарти;

- від 24 до 9 годин до відправлення поїзда, виплачується повна вартість квитка та 50% вартості плацкарти;

- менше ніж за 9 годин до відправлення поїзда, виплачується повна вартість квитка, а вартість плацкарти не виплачується;

- після відправлення поїзда, але не більше ніж через годину після його відправлення, виплачується 10% вартості квитка та плацкарти (повернення здійснюється лише в касі вокзалу);

- пізніше 1 години після відправленняпоїзда, повернення квитків не здійснюється.

Важливо!У всіх випадках комісійний збір «Укрзалізниці» за оформлення квитка та комісія банку не повертаються.

Якщо ви купуєте залізничний квиток, додатково оформляйте послугу «Гарантоване повернення». У разі повернення квитка з будь-якої причини повертається 100% вартості квитка, включаючи комісію ПриватБанку, за винятком вартості послуги «Гарантоване повернення».

Допускаються до трьох помилок у написанні прізвища та імені, якщо вони не впливають на звучання. Повертати квиток або купувати новий не потрібно

Квитки, придбані клієнтом за готівку (у відділенні або в терміналі самообслуговування), можна повернути тільки в касі вокзалу. Кошти повертаються відразу готівкою.

Електронні квитки (із QR-кодом), придбані на одного або більше пасажирів, можна повернути в «Архіві квитків»:

  • на сайті bilet.pb.ua;
  • через Приват24;
  • через термінал самообслуговування;
  • за телефоном 3700;
  • через чат «Допомога Онлайн»;
  • у касі залізничного вокзалу.

Квитки з кодом замовлення (не електронні квитки), придбані на одного пасажира, можна повернути в «Архіві квитків»:

  • на сайті bilet.pb.ua;
  • через Приват24;
  • через термінал самообслуговування;
  • за телефоном 3700;
  • через чат «Допомога Онлайн»;
  • у касі залізничного вокзалу.

Квитки з кодом замовлення, придбані на двох або більше пасажирів, повертаються в касі вокзала.

Примітка: кнопка «Повернути квиток» в Архіві з’являється через 30 хвилин з моменту оплати квитка та зникає, якщо до відправлення поїзда залишилося менше ніж 3 години. Якщо квиток потрібно повернути у цей проміжок часу, зверніться до каси вокзалу.

Квитки, що було роздруковано в касі вокзалу, неможливо повернути дистанційно. Для повернення потрібно звернутись до каси вокзалу з роздрукованим квитком і документом, що підтверджує особу.

Кошти повертаються на картку, з якої були придбані квитки впродовж:

  • 2 банківських днів – у разі повернення через канали ПриватБанку (Архів квитків на сайті bilet.pb.ua або в Приват24, 3700, чат, ТСО);
  • 14 банківських днів – у разі повернення квитка в касі вокзалу.

ПриватБанк змушений очікувати надходження коштів за повернені квитки, оскільки з боку «Укрзалізниці» процедура доволі тривала.
У свою чергу ПриватБанк здійснює зарахування на рахунок клієнта впродовж 1 дня після надходження коштів до банку, незалежно від вихідних і свят.

Це додаткова послуга від ПриватБанку під час купівлі квитка на поїзд.

Якщо клієнт поверне квиток ми відшкодуємо 100% вартості (за винятком послуги «Гарантоване повернення»).

Ціна послуги "Гарантоване повернення" залежить від вартості квитка і складає від 11 до 19 % вартості квитка (автоматично додається до вартості квитка на поїзд).

Під час купівлі квитка на поїзд достатньо поставити галочку навпроти пункту «Гарантоване повернення».
Якщо клієнт бажає відмовитися від послуги, необхідно прибрати галочку.

Ні, послуга підключається за бажанням клієнта та ЛИШЕ в момент купівлі квитка на поїзд.

Послуга «Гарантоване повернення» надається:

  • клієнтам банку (авторизованим користувачам сайта bilet.pb.ua);
  • резидентам;
  • під час оплати квитка з картки;
  • для квитків вартістю понад 100 грн;
  • у разі оформлення квитків в одному напрямку;
  • у разі оформлення квитків без перевізних документів (квиток на тварину, багаж).

Під час купівлі квитка на поїзд:

  • у будь-якому відділенні ПриватБанку;
  • на сайті bilet.pb.ua або у веб-версії Приват24;
  • за телефоном 3700.

«Гарантоване повернення» – унікальна послуга на ринку України, що надається лише в ПриватБанку під час купівлі квитків на поїзд. Клієнту не потрібно надавати для отримання відшкодування жодних підтверджень або додаткових документів. Банк все зробить за клієнта! Повернення 100% вартості квитка на поїзд не залежить від розміру суми штрафів «Укрзалізниці».

Для отримання компенсації потрібно повернути квиток.
Повернути квиток у каналах ПриватБанку можливо до відправлення поїзда, в касі вокзалу – до або впродовж однієї години після відправлення поїзда.
Якщо квиток заздалегідь обміняли на оригінал в касі «Укрзалізниці», повернення здійснюється в касі вокзалу за наявності роздрукованого квитка.

Кошти повертаються на картку клієнта впродовж 3 робочих днів.
Якщо квиток повертався в касі вокзалу, зарахування коштів за послугою «Гарантоване повернення» може тривати до 14 робочих днів.

100% вартості квитка, враховуючи комісію ПриватБанку за купівлю квитка.
Вартість послуги «Гарантоване повернення» (19 % від вартості квитка) не повертається.

Комісія за сервіс становить 2.9% щомісяця від загальної суми платежу.

Так. У разі погашення платежу за рахунок кредитних коштів додатково списується 4% від суми платежу.

На карту буде повернута сума коштів, згідно умов повернення "Укрзалізниці".

Для закриття договору необхідно здійснити дострокове погашення договору через Приват24, мобільний додаток або у відділенні Банку.
Якщо договір погашається достроково, після закінчення 3-х днів з моменту покупки квитка, списується комісія за використання сервісу - 2,9% від повної вартості квитка.

Кошти будуть повернуті на карту і договір буде автоматично закритий. При цьому додаткових комісій не стягуватиметься.

Моніторинг квитків – послуга, що дозволяє відстежувати вільні місця на поїзд у разі їх відсутності. При цьому пасажир самостійно вибирає в разі появи вільних місць: або інформування, або автоматичний викуп квитка.

Подати запит можна:

  • на сайті bilet.pb.ua або через веб-версію Приват24;
  • за телефоном 3700;
  • у відділенні банку.

Послуга безкоштовна.

Вибрати розділ «Моніторинг квитків» або під час пошуку квитків натиснути кнопку «Немає бажаних місць», заповнити дані для пошуку. Зазначити тип дії, якщо квиток буде знайдено: повідомити або викупити.

Після опрацювання запиту клієнту буде надіслано повідомлення з результатами пошуку в мобільний додаток Privat24 та на електронну пошту.

Час, до якого відбувається пошук за послугою «Моніторинг квитків», встановлюється автоматично.
За бажанням можна змінити час на будь-який зручний за допомогою кнопки «Шукати до»

Перейти до розділу «Архів квитків» – «Заявки на пошук квитків» і, якщо стан заявки «Шукаємо квиток», натиснути на кнопку «Видалити».

Так. Після заповнення кількості пасажирів потрібно встановити галочку «в одному купе».

Під час оформлення квитка на поїзд на етапі заповнення даних про пасажира потрібно поставити галочку навпроти потрібного перевізного документа на тварину, багаж або апаратуру. Вартість перевізного документа буде додано до загальної вартості квитка.

У поїздах міжнародного сполучення з країнами Грузії, Латвії, Литви та Естонії пасажир має право провозити кімнатних тварин (собак, котів, птахів) за рахунок норми ручної поклажі на місцях, призначених для розміщення ручної поклажі, за умови:

  • наявності чинного на момент поїздки ветеринарного документа;

  • транспортування в спеціальних засобах (клітка, контейнер, ящик, ємність або інша тара жорсткої конструкції), що унеможливлюють пошкодження чи забруднення вагона.

Додаткова плата за перевезення кімнатних тварин не стягується.

Собак, яких не поміщено в спеціальну тару, дозволяється перевозити не більше двох особин і лише в окремому купе купейного вагона або в купе вагона вищого класу за умови:

  • викупу всіх вільних місць в купе за повним тарифом;

  • за наявності намордника та повідка (ланцюга або ремінної прив’язки).

За відсутності у перевізника можливості надати окреме купе для перевезення тварин, таке перевезення не допускається.
У поїздах ЗАТ «Азербайджанські залізниці» дозволяється перевезення кімнатних тварин (собак, кішок, птахів) тільки в купейних вагонах за умови викупу всіх вільних місць в купе за повним тарифом

  • Приват24 (WEB);

  • термінал самообслуговування;

  • каса банку;

  • за телефоном 3700;

  • чат «Допомога Онлайн».

Ні, рекомендуємо докупити перевізний документ у касі вокзалу.

Для перевезення тварин потрібно придбати перевізний документ. Для собак, дрібних кімнатних тварин та кімнатних декоративних птахів необхідно надати чинний на момент поїздки ветеринарний документ.

Дрібних кімнатних тварин, які не несуть загрози оточуючим (собак малих порід, котів, птахів тощо), дозволяється перевозити в поїздах та вагонах усіх категорій. 

Однак для вагонів більш високого класу (типу «СВ» та «М») потрібно викупити всі вільні місця. 

Перевезення потрібно здійснювати:

  • у спеціальних засобах (клітка, контейнер, ящик, ємність або інша тара жорсткої конструкції), що унеможливлюють пошкодження чи забруднення вагона;

  • на місцях, передбачених для розміщення ручної поклажі (у вагонах нічних поїздів – під полицею або на полиці поруч з пасажиром, у вагонах з місцями для сидіння – на руках у пасажира або під місцями для сидіння).

Собак великих порід (вище ніж 45 см у холці) дозволяється перевозити не більше двох особин і лише в окремому купе купейного вагоназа умови:

  • викупу всіх вільних місць в купе за повним тарифом;

  • наявності намордника та повідка (ланцюга або ремінної прив’язки).

За відсутності у перевізника можливості надати окреме купе для перевезення тварин, таке перевезення не допускається. 

У регіональних поїздах собаки великих порід (вище ніж 45 см у холці) перевозяться в крайніх тамбурах першого й останнього вагонів під наглядом супровідника. 

Свійська птиця (кури, індики, гуси, качки, цесарки, перепілки, голуби тощо) допускається до перевезення:

  • лише в загальних вагонах місцевих поїздів та в регіональних поїздах; 

  • у спеціальних засобах для переміщення (не більше одного місця ручної поклажі), розміри яких не перевищують розмірів, передбачених для ручної поклажі.

Пасажирам з порушеннями зору дозволяється перевозити собаку-поводиря за умови:

  • надання документа, що посвідчує право на пільгу для безкоштовного провозу собаки-поводиря у вагонах усіх категорій;

  • забезпечення наявності намордника і повідка (ланцюга або ремінної прив’язки) для собаки-поводиря.

В усіх випадках порушень санітарно-гігієнічних вимог, допущених твариною під час перевезення, власник тварини або її супровідник повинен забезпечити відповідне прибирання за нею. У разі виникнення непередбачуваних ситуацій, пов’язаних із перевезенням тварин, перевізник вживає необхідних заходів для їх врегулювання.

Кожен пасажир має право безкоштовно перевозити ручну поклажу вагою до 36 кг і розміром до 200 см за сумою трьох вимірів.

На багаж і апаратуру вагою від 36 до 50 кг необхідно оформити перевізний документ, який оплачується за тарифом перевезення багажу. 

Ручна поклажа, загальна вага якої перевищує 50 кг, до перевезення в пасажирських вагонах не допускається.

Кожний пасажир має право безкоштовно перевозити із собою понад установлену норму ручної поклажі портфель, дамську сумку, лижі та палиці до них, сноуборд, вудлища, фотоапарат, відеокамеру та інші дрібні речі, які за своїми розмірами можуть бути розташовані у вагоні на місцях, призначених для ручної поклажі.

Дозволяється перевозити із собою за рахунок норми ручної поклажі пасажира дитячі коляски (у разі проїзду дитини), велосипеди в розібраному та впакованому стані (не більше одного).

У вагонах регіональних поїздів на місцях, спеціально обладнаних для розміщення велосипедів, перевезення велосипедів здійснюється за наявності перевізного документа, що оплачується за тарифом перевезення багажу вагою 20 кг. 

Пасажир забезпечує збереження велосипедів під час перевезення. 

У поїздах категорій «Інтерсіті» та «Інтерсіті+» перевезення велосипедів  не дозволяється за відсутності технічних умов (місць) для їх розташування у вагоні.