Загреб ZAG Хорватія (HR) - Одеса ODS Україна (UA)

Опис вильоту з міста Загреб

Є столицею країни Хорватія

Доступні аеропорти Загреб:

  • Плесо (ZAG)

Опис прильоту в місто: Одеса

Доступні аеропорти Одеса:

  • Центральний (ODS)

Додаткові послуги по авіаквиткам Загреб - Одеса

Гарантоване повернення

Ви можете скасувати квиток і, незалежно від штрафів авіакомпанії, ми повернемо Вам 80% вартості квитка.

Компенсація вартості рейсу

У разі затримки рейсу більше ніж на 2 години страхова компанія повертає вам від 50% вартості квитка, а в разі його скасування - 100% вартості.

Також послуга доступна і для квитків, які оформлені через будь-які інші севриси (сайт авіакомапінії, туристичне агентство тощо). Оформити послугу можна у розділі: Літак-Страховка рейсу від затримки

Туристичний поліс

Ваш захист 24/7 під час подорожі. Компенсація медичних витрат, які можуть виникнути внаслідок раптового захворювання або нещасного випадку.

Послуги в аеропорту HighPass для авіаперельоту Загреб - Одеса

Аеропорт Плесо:

  • BusinessLounge - Business Lounge for 4 persons - 1 hour:
    Make a pleasant surprise to your friends, business partner or yourself traveling from Zagreb Airport. Business lounge is located in Main terminal.
  • VipService - General Aviation Lounge - 1 hour:
    Usage of General Aviation Terminal, which is separated Terminal commonly used for passengers on Private flights. Separated from other passengers, separated passport and immigration control.
  • MeetAndGreet - Meet&Greet:
     Greeter will meet the passenger on arrival at the airport & assist through luggage check-in.  Passenger will be expedited through immigration, Security, Customs and other airport formalities.  Passenger will be assisted with any unexpected travel related issues.  Passenger will have access to one of our airport lounges (where available / at additional cost)  Passenger will be escorted until departure gate

Аеропорт Центральний:

  • BusinessLounge - Бізнес зал “CIP Lounge”:
    - зона очікування преміум-класу - безкоштовний WiFi; - ТВ; - закуски і напої. Час перебування в залі обмежений до 3 годин.
  • BusinessLounge - Бізнес зал “CIP Lounge” + трансфер до літака:
    - зона очікування преміум-класу - безкоштовний WiFi; - ТВ; - закуски і напої; - час перебування в залі обмежений до 3 годин; - окремий трансфер до борта.
  • VipService - VIP сервіс :
    - зустріч біля входу до VIP терміналу; - допомога з передпольотними формальностями; - закуски і напої; - індивідуальний трансфер до борта.
  • VipService - VIP сервіс:
    - індивідуальний трансфер від борта до VIP терміналу; - супровід і допомога з усіма післяпольотними формальностями; - допомога з багажем.
Також послуга доступна і для квитків, які оформлені через будь-які інші севриси (сайт авіакомапінії, туристичне агентство тощо). Оформити послуги можна у розділі: Послуги в аеропорту