Додаткові послуги по авіаквиткам ZAD - FRA
Компенсація вартості рейсу
У разі затримки рейсу більше ніж на 2 години страхова компанія повертає вам від 50% вартості квитка, а в разі його скасування - 100% вартості.
Також послуга доступна і для квитків, які оформлені через будь-які інші севриси (сайт авіакомапінії, туристичне агентство тощо). Оформити послугу можна у розділі:
Літак-Страховка рейсу від затримкиТуристичний поліс
Ваш захист 24/7 під час подорожі. Компенсація медичних витрат, які можуть виникнути внаслідок раптового захворювання або нещасного випадку.
Задар ZAD Хорватія (HR) - Франкфурт-на-Майні FRA Німеччина (DE)
Аеропорт Задар - ZAD:
- VipService - VIP сервіс “VIP Lounge” – пів години:
- зустріч біля входу до VIP (GAT) терміналу; - допомога з багажем; - закуски і напої; - допомога з усіма передпольотними формальностями; - індивідуальний трансфер до борта.
- BusinessLounge - Бізнес зал “Business Lounge”:
- зона очікування преміум-класу; -закуски і напої; - WiFi; - бізнес-зона; - час перебування в залі обмежений до 2 годин.
- MeetAndGreet - Meet & Greet “Fast Track” :
- супровід від входу в термінал до виходу на посадку; - реєстрація без черги; - контроль на безпеку і паспортний контроль без черг.
- MeetAndGreet - Meet & Greet “Fast Track”:
- супровід від виходу на посадку до виходу з термінала; - паспортний контроль безпеки без черг.
Аеропорт Франкфурт Інтернешнл - FRA:
- BusinessLounge - Бізнес зал “primeclass” Lounge”:
- зона очікування преміум-класу; - закуски і напої; - WiFi; - газети та журнали; - час перебування в залі обмежений до 3 годин.
- BusinessLounge - Бізнес зал “LuxxLounge”:
- зона очікування преміум-класу; - закуски і напої; - WiFi; - газети та журнали; - час перебування в залі обмежений до 3 годин.
Також послуга доступна і для квитків, які оформлені через будь-які інші севриси (сайт авіакомапінії, туристичне агентство тощо). Оформити послуги можна у розділі:
Послуги в аеропорту