Додаткові послуги по авіаквиткам OSL - ODS
Гарантоване повернення
Ви можете скасувати квиток і, незалежно від штрафів авіакомпанії, ми повернемо Вам 80% вартості квитка.
Компенсація вартості рейсу
У разі затримки рейсу більше ніж на 2 години страхова компанія повертає вам від 50% вартості квитка, а в разі його скасування - 100% вартості.
Також послуга доступна і для квитків, які оформлені через будь-які інші севриси (сайт авіакомапінії, туристичне агентство тощо). Оформити послугу можна у розділі:
Літак-Страховка рейсу від затримкиТуристичний поліс
Ваш захист 24/7 під час подорожі. Компенсація медичних витрат, які можуть виникнути внаслідок раптового захворювання або нещасного випадку.
Осло OSL Норвегія (NO) - Одеса ODS Україна (UA)
Аеропорт Центральний - ODS:
- BusinessLounge - Бізнес зал “CIP Lounge”:
- зона очікування преміум-класу - безкоштовний WiFi; - ТВ; - закуски і напої. Час перебування в залі обмежений до 3 годин.
- BusinessLounge - Бізнес зал “CIP Lounge” + трансфер до літака:
- зона очікування преміум-класу - безкоштовний WiFi; - ТВ; - закуски і напої; - час перебування в залі обмежений до 3 годин; - окремий трансфер до борта.
- VipService - VIP сервіс :
- зустріч біля входу до VIP терміналу; - допомога з передпольотними формальностями; - закуски і напої; - індивідуальний трансфер до борта.
- VipService - VIP сервіс:
- індивідуальний трансфер від борта до VIP терміналу; - супровід і допомога з усіма післяпольотними формальностями; - допомога з багажем.
Також послуга доступна і для квитків, які оформлені через будь-які інші севриси (сайт авіакомапінії, туристичне агентство тощо). Оформити послуги можна у розділі:
Послуги в аеропорту