Додаткові послуги по авіаквиткам Одеса - Ізмір
Гарантоване повернення
Ви можете скасувати квиток і, незалежно від штрафів авіакомпанії, ми повернемо Вам 80% вартості квитка.
Компенсація вартості рейсу
У разі затримки рейсу більше ніж на 2 години страхова компанія повертає вам від 50% вартості квитка, а в разі його скасування - 100% вартості.
Також послуга доступна і для квитків, які оформлені через будь-які інші севриси (сайт авіакомапінії, туристичне агентство тощо). Оформити послугу можна у розділі:
Літак-Страховка рейсу від затримкиТуристичний поліс
Ваш захист 24/7 під час подорожі. Компенсація медичних витрат, які можуть виникнути внаслідок раптового захворювання або нещасного випадку.
Аеропорт Центральний:
- BusinessLounge - Бізнес зал “CIP Lounge”:
- зона очікування преміум-класу - безкоштовний WiFi; - ТВ; - закуски і напої. Час перебування в залі обмежений до 3 годин.
- BusinessLounge - Бізнес зал “CIP Lounge” + трансфер до літака:
- зона очікування преміум-класу - безкоштовний WiFi; - ТВ; - закуски і напої; - час перебування в залі обмежений до 3 годин; - окремий трансфер до борта.
- VipService - VIP сервіс :
- зустріч біля входу до VIP терміналу; - допомога з передпольотними формальностями; - закуски і напої; - індивідуальний трансфер до борта.
- VipService - VIP сервіс:
- індивідуальний трансфер від борта до VIP терміналу; - супровід і допомога з усіма післяпольотними формальностями; - допомога з багажем.
Аеропорт Аднан Мендерес:
- BusinessLounge - Бізнес зал “primeclass” Lounge”:
- зона очікування преміум-класу; - закуски і напої; - WiFi; - бізнес-зона; - час перебування в залі обмежений до 3 годин.
- VipService - VIP сервіс “primeclass” VIP Arrival Service”:
- індивідуальний трансфер від борта до VIP (GAT) терміналу; - супровід і допомога з усіма післяпольотними формальностями; - допомога з багажем.
- VipService - VIP сервіс “primeclass” VIP Departure Service”:
- зустріч біля входу до VIP (GAT) терміналу; - допомога з багажем; - закуски і напої; - допомога з передпольотними формальностями; - індивідуальний трансфер до борта.
- MeetAndGreet - Meet & Greet + Бізнес зал “primeclass” CIP Service:
- супровід від входу в термінал до виходу на посадку; - допомога з реєстрацією та паспортним контролем; - контроль на безпеку і без черг; - Бізнес зал.
- MeetAndGreet - Meet & Greet “primeclass” CIP Service”:
- супровід від виходу на посадку до виходу з термінала; - супровід на паспортний контроль; - допомога з багажем.
Також послуга доступна і для квитків, які оформлені через будь-які інші севриси (сайт авіакомапінії, туристичне агентство тощо). Оформити послуги можна у розділі:
Послуги в аеропорту