В одну сторону
Завтра Післязавтра Через 3 дні
Завтра Післязавтра Через 3 дні
Найкращий сервіс купівлі квитків

Популярні питання

Ні, після оформлення квитка дату відправлення, станції відправлення (прибуття), місце, ім'я та прізвище пасажира міняти не можна.
Не актуальні квитки потрібно повернути і оформити нові. 

На жаль, здійснити платіж за квитки на міжнародні рейси в каналах ПриватБанку заборонено "Укрзалізницею". 

 

Загалом можна зробити до 3 помилок в імені та прізвищі пасажира - квиток все одно вважатиметься дійсним.

Електронний квиток (з QR-кодом) – для здійснення поїздки достатньо показати провідникові квиток на екрані смартфону. Друкувати не обов’язково.

Код замовлення – для здійснення поїздки потрібно обміняти код замовлення на квиток у будь-якій автоматизованій касі вокзалу на материковій частині України, мінімум за 30 хвилин до відправлення поїзду.

На час воєнного стану оплата квитків відкривається за 20 діб до відправлення поїзда.
Іноді оплата може бути закритою на певні рейси через коригування графіка руху.

На жаль, бронювання неможливе

У напрямку «В одну сторону» – не більше 4 квитків.
У напрямку «В обидві сторони» можна оплатити 2 квитки туди і 2 – у зворотний бік.

Для здійснення поїздки квитки з QR-кодом (електронні) достатньо показати на екрані смартфону. Друкувати їх необов’язково.

Переглянути QR-код можна:

  • в архіві квитків у мобільному додатку Privat24 (розділ «Транспорт»);
  • у листі, отриманому на електронну пошту. 

За необхідності роздрукувати квиток можна:

  • через «Архів квитків» у Приват24 або на сайті bilet.pb.ua;
  • через термінал самообслуговування в розділі «Роздрукувати квитанцію» за кодом;
  • у касі вокзалу за № квитка.

Квитки з кодом замовлення (не електронні) обов’язково необхідно обміняти в автоматизованій касі вокзалу (наявність комп’ютерного обладнання) на материковій частині України не пізніше ніж за півгодини до відправлення поїзда.

Код замовлення/номер квитка складається з 16 символів: цифри та букви.
Наприклад, ПРИ-Н1-2428981-2801.

Комісія за приймання платежу становить 4% від вартості квитка. 

Так.

Якщо рейс скасовано з вини перевізника, пасажиру повертається 100% від загальної вартості квитка без урахування комісійних зборів Укрзалізниці. Такі квитки потрібно повертати в касі на вокзалі. 

Якщо пасажир відмовився від поїздки з особистих причин у строк:

- не пізніше ніж за 24 години до відправлення поїзда, повертається 100% від вартості квитка та 100% від вартості плацкарти;

- від 24 до 6 годин до відправлення поїзда, повертається 100% від вартості квитка та 50% від вартості плацкарти;

- пізніше ніж за 6 годин до відправлення поїзда, повертається 100% від вартості квитка,  вартість плацкарти не повертається;

- після відправлення поїзда, але не більше ніж через 1 годину після його відправлення, повертається 100% від вартості квитка, вартість плацкарти не повертається (повернення здійснюється лише в касі вокзалу);

- пізніше 1 години після відправлення поїзда, повернення квитків не здійснюється.

Важливо!  У всіх випадках повернення проїзних документів утримується комісійних збір та збір за послугу повернення “Укрзалізниці” - до 60 грн. Комісія банку за оформлення квитка не повертається.

Ні, це неможливо. 

Електронні квитки (із QR-кодом), придбані на одного або більше пасажирів, можна повернути в «Архіві квитків»:

  • на сайті bilet.pb.ua;
  • через Приват24;
  • за телефоном 3700;
  • через чат «Допомога Онлайн»;
  • у касі залізничного вокзалу.

Квитки з кодом замовлення (не електронні квитки), придбані на одного пасажира, можна повернути в «Архіві квитків»:

  • на сайті bilet.pb.ua;
  • через Приват24;
  • за телефоном 3700;
  • через чат «Допомога Онлайн»;
  • у касі залізничного вокзалу.

Квитки з кодом замовлення, придбані на двох або більше пасажирів, повертаються в касі вокзала.

Примітка: кнопка «Повернути квиток» в Архіві з’являється через 30 хвилин з моменту оплати квитка та зникає, якщо до відправлення поїзда залишилося менше ніж 1 година. Якщо квиток потрібно повернути у цей проміжок часу, зверніться до каси вокзалу.

Квитки, що було роздруковано в касі вокзалу, неможливо повернути дистанційно. Для повернення потрібно звернутись до каси вокзалу з роздрукованим квитком і документом, що підтверджує особу.

Кошти повертаються на картку впродовж:

  • 2 банківських днів – у разі повернення платежу через канали ПриватБанку (Архів квитків на сайті bilet.pb., Приват24, 3700, чат);
  • 14 банківських днів – при повернення платежу за квиток в касі вокзалу.

ФІЛІЯ "ГОЛОВНИЙ ІНФОРМАЦІЙНО-ОБЧИСЛЮВАЛЬНИЙ ЦЕНТР" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" ЄДРПОУ 40081258 01054, м.Київ, вул.І.Франка, буд. 21 (044) 4650930, 0 800 503 111 booking@uz.gov.ua, givc@uz.gov.ua

Квитки на поїзд по Україні

ПриватБанк надає можливість здійснити платіж за залізничний квиток/ки на поїзд в онлайн режимі на будь-який із напрямків в Україні.

Залізничний квиток онлайн: у чому переваги здійснення платежу через ПриватБанк

 Здійснити платіж за квиток можна через інтернет:

  • в один бік або туди і назад;
  • за прямим маршрутом;
  • з пересадками.

Пасажир завжди може уточнити наявність квитків на поїзд, а також звузити область пошуку потрібного рейсу, встановивши фільтри та задавши параметри сортування квитків з урахуванням:

  • часу відправлення;
  • тривалості перебування у дорозі;
  • часу прибуття;
  • вартості.

Щоб здійснити платіж за квиток на поїзд “Укрзалізниці”, необхідно:

  • вибрати напрямок – звідки і куди їхати;
  • на календарі вказати дату поїздки;
  • номер рейсу чи час відправлення;
  • вибрати номер вагона та місця;
  • кількість квитків та їх вид (дитячий, дорослий);
  • прізвище і ім'я пасажирів.

Вибираючи тип вагона, варто враховувати склад своєї сім'ї та вимоги до комфорту. Залежно від тривалості подорожі та фінансових можливостей, можна вибрати місця у вагонах плацкарт, купе чи люкс. При оформленні електронного квитка, у разі потреби вкажіть додаткові сервіси – постіль, напої, транспортування тварини тощо.

На сайті bilet.pb.ua пасажир у будь-який момент може зайти до «Архіву» та дізнатися інформацію про свій квиток.

Крім того, в Архіві доступні такі функції:

  • переглянути квиток;
  • надіслати на електронну адресу;
  • повернути квиток тощо.

Здійснити платіж за квитки “Укрзалізниці”  можна карткою ПриватБанку, а також будь-якого іншого банку.

Зверніть увагу, на сайті bilet.pb.ua можливо не тільки знайти недорогі рейси, а й скористатися:

  • автоматичним пошуком квитка між сусідніми станціями - у разі відсутності вільних місць, автоматично йде пошук місця на сусідніх станціях та пропонується пасажиру, при цьому сісти або вийти з поїзда на зручній для себе станції;
  • налаштувати нагадування про відправлення поїзда за 3 години – клієнт отримує повідомлення у мобільному додатку Приват24 з деталями квитка.

Щоб здійснити платіж за квиток “Укрзалізниці” на потрібний рейс завчасно, доступні цілодобові консультації за телефоном 3700 або у чаті «Допомога онлайн».

Ще сайт bilet.pb.ua надає можливість здійснити платіж за квитки на автобус та авіаквитки.