Додаткові послуги по авіаквиткам Київ - Нюрнберг
Гарантоване повернення
Ви можете скасувати квиток і, незалежно від штрафів авіакомпанії, ми повернемо Вам 80% вартості квитка.
Компенсація вартості рейсу
У разі затримки рейсу більше ніж на 2 години страхова компанія повертає вам від 50% вартості квитка, а в разі його скасування - 100% вартості.
Також послуга доступна і для квитків, які оформлені через будь-які інші севриси (сайт авіакомапінії, туристичне агентство тощо). Оформити послугу можна у розділі:
Літак-Страховка рейсу від затримкиТуристичний поліс
Ваш захист 24/7 під час подорожі. Компенсація медичних витрат, які можуть виникнути внаслідок раптового захворювання або нещасного випадку.
Аеропорт Жуляни:
- VipService - VIP Сервіс:
- зустріч біля входу до терміналу B; - допомога з передпольотними формальностями; - трансфер до борта; - тариф дійсний для регулярних рейсів.
- MeetAndGreet - Meet & Greet “Priority Line”:
- супровід від стійки реєстрації до гейта; - реєстрація, контроль на безпеку і паспортний контроль без черг.
- MeetAndGreet - Meet & Greet “Priority Line”:
- супровід від стійки реєстрації до виходу на посадку; - реєстрація і контроль на безпеку контроль без черг.
- MeetAndGreet - Meet & Greet “Priority Lounge” + Transfer:
- супровід від стійки реєстрації до борта; - реєстрація та контроль на безпеку без черг; - індивідуальний трансфер до борта.
- MeetAndGreet - Meet & Greet “Priority Lounge” + Бізнес зал:
- супровід від стійки реєстрації до гейта; - реєстрація та контроль на безпеку без черг; - Бізнес зал (до 2 г.).
- MeetAndGreet - Meet & Greet + Бізнес зал + Transfer:
- супровід від стійки реєстрації до борту; - реєстрація і контроль на безпеку без черг; - Бізнес зал; - трансфер до борта.
- MeetAndGreet - Meet & Greet “Priority Line” + Transfer:
- супровід від борту до виходу з термінала; - індивідуальний трансфер від борта.
Аеропорт Бориспіль:
- MeetAndGreet - Meet & Greet “Welcome Service”:
- супровід від стійки реєстрації №48 до борту; - реєстрація, контроль на безпеку і паспортний контроль без черг; - індивідуальний трансфер к борту.
- BusinessLounge - Бізнес зал :
- зона очікування преміум-класу - безкоштовний WiFi; - ТВ; - закуски і напої. Час перебування в залі обмежений до 3 годин.
- BusinessLounge - Бізнес зал "Atmosfera Fly":
- зона очікування преміум-класу - безкоштовний WiFi; - ТВ; - закуски і напої. Час перебування в залі обмежений до 3 годин.
- VipService - VIP сервіс “Прем’єр VIP зал”:
- зустріч біля входу до VIP терміналу; - допомога з передпольотними формальностями; - закуски і напої; - індивідуальний трансфер до борта.
Також послуга доступна і для квитків, які оформлені через будь-які інші севриси (сайт авіакомапінії, туристичне агентство тощо). Оформити послуги можна у розділі:
Послуги в аеропорту