Додаткові послуги по авіаквиткам BUS - TLV
Компенсація вартості рейсу
У разі затримки рейсу більше ніж на 2 години страхова компанія повертає вам від 50% вартості квитка, а в разі його скасування - 100% вартості.
Також послуга доступна і для квитків, які оформлені через будь-які інші севриси (сайт авіакомапінії, туристичне агентство тощо). Оформити послугу можна у розділі:
Літак-Страховка рейсу від затримкиТуристичний поліс
Ваш захист 24/7 під час подорожі. Компенсація медичних витрат, які можуть виникнути внаслідок раптового захворювання або нещасного випадку.
Батумі BUS Грузія (GE) - Тель-Авів TLV Ізраїль (IL)
Аеропорт Батумі - BUS:
- BusinessLounge - Бізнес зал “primeclass” Lounge":
- зона очікування преміум-класу - закуски і напої. - WiFi; - бізнес-зона. Час перебування в залі обмежений до 3 годин.
- MeetAndGreet - Meet & Greet + Бізнес зал “primeclass CIP Service”:
- супровід від входу в термінал; - допомога з передпольотними формальностями; - Бізнес зал (до 3 г.); - індивідуальний трансфер до борта
- MeetAndGreet - Зустріч і супровід “primeclass CIP Service”:
- персональний супровід від борта; - індивідуальний трансфер до терміналу; - паспортний контроль без черг; - допомога з багажем.
Аеропорт Бен-Гуріон - TLV:
- BusinessLounge - Бізнес зал “Dan Lounge”:
- зона очікування преміум-класу; - закуски і напої; - WiFi; - бізнес-зона; - час перебування в залі обмежений до 2 годин.
- MeetAndGreet - Meet & Greet “VIP Service” 5 пасажирів:
- супровід від входу в термінал виходу на посадку; - допомога з багажем; - реєстрація на рейс без черг; - контроль на безпеку і паспортний контроль без черг.
Також послуга доступна і для квитків, які оформлені через будь-які інші севриси (сайт авіакомапінії, туристичне агентство тощо). Оформити послуги можна у розділі:
Послуги в аеропорту